Cvičení může být efektivní i když jste se rozhodly, že nebude cvičit ve fitku, ale raději v domácích podmínkách. V článku se dozvíte spoustu užitečných informací o domácím cvičení.

Výhody cvičení doma

Výhodou je, že nemusíte nikam chodit. Ušetříte tedy čas, ale také peníze za vstupy do fitka. Navíc si můžete cvičit jak budete chtít a nemusíte čekat až se něco uvolní. Hodně lidí se také doma lépe cvičí, protože mají na svoje cvičení prostě větší klid. A pokud máte na cvičení doma vyčleněnou místnost pouze na cvičení, tak je to úplně skvělé.

Jaké cvičení zvolit

V dnešní době existuje strašně moc druhů cvičení. Můžete cvičit aerobik, Zumbu. Nebo také klidnější cvičení jako je třeba jóga, kalanetika či Pilates. Můžete také zvolit nějaké vhodné posilovací cvičení. Ženy do svého tréninku zařazují cviky na problémové partie. V tréninku žen tedy nemohou chybět cviky na zadek, cviky na boky a cviky na stehna.

Posilovací cvičení v domácích podmínkách

I v domácích podmínkách můžete vést efektivní posilovací tréninku. Na začátku je třeba naučit se techniku cviků na jednotlivé partie. Na stehna to budou třeba dřepy, na lýtka výpony. Na ramena zase nějaké tlaky s činkou a jako cviky na prsní svaly vám poslouží pullover a cviky na lavičce. Na biceps a triceps budete volit cviky s jednoručkou.

Prevence bolestí krční páteře

V dnešní době má spousta lidí takovou práci, že sedí pouze u počítače. Sedí tak třeba i 8 – 12 hodin v práci. A pak si doma ještě sednou k televizi nebo k počítači. Naše krční páteř trpí a brzo se ozve. Jako prevence vám poslouží cviky na krční páteř, které však musíte provdáět zcela technicky správně.