Břišní svaly a jejich vypracování si přejí jak muži, tak také muži. Řekneme si jak správně postupovat pokud chcete dosáhnout vytvarování a vypracování vašich břišních svalů. Zmíníme také základní cviky na bříško.

Vypracujte si pekáč buchet

Pěkné vypracované břišní svaly jsou lákavé pro obě pohlaví. Nikdo nechce mít povolené břišní svaly a navíc tam mít ještě na břichu hodně tuku. Hodně lidí tedy začíná pracovat na svém břichu. Když na to půjdete chytře, tak vám to půjde o hodně snadněji a můžete si tak ušetřit docela hodně práce i času. Když se břišní svaly vypracují, tak vypadají doslova jako pekáč buchet.

Kombinace cvičení a změny stravy

Hodně lidí si stále myslí, že pro vypracované břišní svaly, jim bude stačit pouhé posilování břicha. To však nestačí, to si možná vypracujete břišní svaly, ale tyto břišní svaly nepůjdou vidět. Aby byly vaše břišní svaly pěkně vidět, tak je potřeba aby jste měly málo podkožního tuku. Pokud máte na těle hodně tuků, tak vaše břišáky prostě nepůjdou vidět. Tuk můžete spálit pravidelným aerobním sportem. Můžete to být běh, rychlá chůze, jízda na kole či plavání. Je třeba držet se tepové frekvence při které dochází ke spalování přebytečných tuků na těle. Zároveň je třeba upravit dosavadní stravu a začít jíst pouze kvalitní potraviny a suroviny.

Různé druhy cviků na bříško

Můžete využít klasické cviky jako jsou sedy lehy bez držení nohou, zkracovačky, zvedání nohou ve visu. Existuje spousta dalších cviků na bříško v různých obměnách. Můžete také vyzkoušet různé pilates cviky zaměřené právě na oblast břicha. Dobrá je také třeba kalanika. Cviky cvičte do té doby, než se pálení břišních svalů není vydržet. Bez bolesti není žádný pokrok.

Pokud potřebujete shodit kila, tak je třeba upravit stravování

Pokud potřebujete shodit nějaké to přebytečné kilo na vašem tělo, tak je nutné zaměřit se také na vaše stravování. Při redukci vaší tělesné hmotnosti se vám bude velmi hodit jídelníček. V článku dieta jídelníček najdete rozpis jídelníčku při hubnutí na celý týden. Na začátku je to velmi užitečné a pak už nebudete mít problém dělat si vlastní jídelníček.