Hubnout moc rychle určitě není dobré. Řekneme si jaké existují redukční diety pro hubnutí a jak by jste měly postupovat při hubnutí.

Lepší je postupné hubnutí

Vždy by jste měly myslet na to, že je lepší postupné hubnutí. Týdně by jste neměly zhodit více než jeden kilogram tělesné hmotnosti. 5 Kg za týden je tedy příliš a také hubnutí není vůbec dobré a pak stejně většinou nastává klasický jojo efekt. Lepší je tedy hubnout pomalu ale jistě. Níže si představíme různé redukční diety, které jsou v dnešní době hodně oblíbené.

Dieta založená na mléčných výrobcích

V poslední době je opravdu hodně oblíbená mléčná dieta Rajko Dolečka. Tato dieta je založená zejména na konzumaci mléka a různých mléčných výrobků. Tuto dietu je podle mě vhodné držet pouze po krátkou dobu a není vhodná na nějaké delší držení. Na začátku poznáte účinek, ale pak je lepší začít s jiným druhem hubnutí. Ideálně přejít na zdravou stravu.

Strava podle krevních skupin

Někteří lidé jsou přesvědčeni o tom, že lidé by se měly stravovat podle svých krevních skupin. Tato hypotéze je založená na tom, že pro každou krevní skupinu je vhodné něco jiného. Lidé s různými krevními skupinami by tedy měly jíst různé potraviny. Na tom je založená také dieta podle krevních skupin, která se v poslední době těší velké oblibě. Stačí znát svoji krevní skupinu a můžete začít s touto dietou.

Další diety pro redukční hubnutí

Existuje velká další spousta redukčních diet. Často mají hodně zajímavé názvy. Je to například rýžová dieta, která je založená na konzumaci rýže. Konzumují se různé druhy rýže. Pak je tu třeba ananasová dieta, která je založená na konzumaci ananasu. Existuje také třeba rohlíkové dieta či chlebová dieta. Prostě už vzniklo strašně moc diet. A znáte talířkovou dietu?